Cascadorii PR-ului

Navigând ușor pe apele tulburi alte Internetului, nu mare mi-a fost mirarea când am descoperit un articol care inlustra cele mai neobișnuite strategii folosite în PR… Vorbim despre campanii reușite, creativitate, originalitate și companii cu renume…

Fiecare campanie are o lecție din care se poate învăța ceva, deschidem bine ochii și descifrăm mesajul.

Astfel începem parada acestor cascadorii cu WWF (World Wildlife Found) care a plasat 1600 de panda din hârtie (papier-mâché) în fața turnului Eiffel din Paris, pentru a atrage atenția asupra problemelor lor de habitat din China. Și astfel ne-au demonstrat din nou că puterea stă în numere, și să aduci la  viață numere prin idei originale dă roade.

Continuând pe direcția cascadoriilor în PR, cred că cu toții ne aducem aminte de ingenioasa campanie care se derula sub numele ”Best job in the world”… care defapt ne-am dat seama că era ”Best PR job in the world”. Tourism Queensland anunțau că sunt în căutarea unui administrator… oferta era mai mult decât tentantă…iar rezultatul copleșitor. Ce putem învăța de aici?? Că avem nevoie doar de idee bună care să merite răspândită…o facem publică și se va răspândi cu viteza …internetului.

În următorul caz putem începe de la un lucru cunoscut de noi toți, și anume de la faptul că marele zid chinezesc este vizibil de pe lună…nimic nou sub soare. Totuși cei de la KFC s-au gândit să aducă puțină actualitate pe această direcție creeând astfel cel mai mare logo din istorie, vizibil de pe satelitul Google Earth…. Lecție învățată, creem imagini puternice , care se ridică deasupra cuvintelor.

Și încheiem cu o lecție de mult învățată de fiecare dintre noi în circumstanțe diferite : nu apreciezi ce ai avut decât când l-ai pierdut… Ei bine, Burgerking  a construit o adevărată campanie pe această lecție…

Sursa

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s