Situații win-win

Ca un bun om de relații publice trebuie să fi conștient că atât reușita cât și eșecul firmei tale la un moment dat poate sta în mâiniile presei… iar acel moment apare destul de frecvent.

Și totuși cât de mult reușesc profesioniștii domeniului să facă asta și cât de ușor sau dificil este???

Răspunsul la aceste întrebări l-am aflat de la o vetreana a ”războiului” dintre PR și mass media, Cecilia Gheorghe. Ea este Media Manager la DC Communication și ne-a mărturisit secretele acestei lupte într-un interviu.

Poate credeți că este ușor să vorbesți și mai greu să aplici, din fericire compania pentru care lucrează a demonstrat în nenumărate rânduri că știu să gestioneze relația lor cu presa, tratându-i mereu cu respect.

Un caz concret ar fi unul destul de recent, din 2010, când responsabili fiind atât de clienții lor, cei de la compania Nokia cât și de menținerea relației cu presa au făcut un lucru deștept și i-a împăcat pe amândoi, iar DC Communication a avut cel mai mult de câștigat din experiență. Cum??? Foarte simplu, s-au gândit să facă o conferință de presă de o oră în care au chemat câțiva jurnaliști și bloggeri să discute față în față cu doi dintre designeri de la Nokia N8. Astfel jurnaliștii au primit informațiile direct de la sursă, în premieră; Nokia și-a făcut publicitate pentru produs iar DC Communication și-a fidelizat relațiia cu ambii.

Deci este posibil, totul este să ne dorim cu adevărat!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s