Reputație clădită pe review-uri negative?

Se pare că în lumea World Wide Web totul este posibil. Încercând să aflu mai multe despre reputația anumitor brand-uri în online și despre felul cum este ea gestionată am dat peste o poveste cât se poate de interesantă.

Articolul apărut cu ceva vreme în urmă în NY Times ilustrează foarte minuțios întâmplarea unei femei din Manhattan care a avut nenorocul să vadă pe propia piele cum o firmă face bani nu doar din excrocherii ci din review-urile negative ale cliențiilor păcăliți.

Asta ar fi poveste foarte pe scurt, va sfătuiesc totuși să o citiți în varianta completă, veți fi surprinși. Un comentariu off topic, se pare că și în SUA birocrația le dă dureri de cap…We’re not alone!

Revenind, se pare că în ciuda eforturilor de îmbunatățire SEO, Google are câteva lacune pe care un șmecheraș le poate exploata. Deci dacă compania DecorMyEyes.com se bucura de o activitate sporită în mediul online datorită plângerilor cliențiilor săi pe diferite site-uri și forum-uri, de fiecare dată când cineva căuta una din mărcile de ochelari comercializate pe site-ul lor…ghici ce??? era în topul primelor afișări; și uite așa lumea credea că e firmă serioasă și se păcăleau în continuare.

Managementul repuație online e un lucru extrem de dificil care dacă ești isteț te ajută chiar și prin publicitate negativă… Să sperăm că cei de la Google și-au îmbunatățit criteriile de căutare și formula lor secretă are acum câțiva factori de referință în plus.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s