Google Transit pentru 7 orașe din România

Google-Transit-for-WebsiteCe veste bună am primit astăzi…

Nu știu câți dintre voi ați intrat pe site-ul RATT dar eu îmi prind mereu urechiile în grafice și hărți întortochiate care nu au optiune de zoom, sunt atât de rudimentare încât de multe ori am abandonat căutarea. Știu că în alte orașe sistemul este mult mai bine pus la punct. Eu atunci când am nevoie de transport în comun, am nevoie de o aplicație în care să scriu că vreau să ajung din X în Y și să îmi dea toate variantele accesibile.

Ei bine, nu mai am nevoie de nicio aplicație, acum există Google Transit. Hărțile disponibile prin Google au acum această nouă integrare pentru transportul public. Funcționează perfect pentru 7 orașe din România – Bucureşti, Ploieşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Constanţa şi Craiova.

În urma unor colaborări, acum avem informații legate de toate mijloacele de transport disponibile în aceste localități. Pe Timișoara l-am încercat și funcționează. Îți arată de la autobuz, troilebuz și tramvai, toate datele legate de rute și stații.

În cazul în care l-ați ratat, Google Transit poate fi găsit în Hărți, Indicații de Orientare, lângă butoanele de informații pentru trasee cu mașina sau pe jos. Arată cam așa:

Google Transit

 

Aici introducem datele de orientare, selectăm data și ora iar Google Transit își face datoria.

Am încercat să găsesc o rută din Timișoara din zona Complexului Studențesc pentru că eram curioasă dacă arată rutele schimbate datorită lucrărilor la Podul Michelangelo. Așa că pentru traseul Cluj – Bulevardul Republicii, am primit următoarele sugestii:

Transport Public Timisoara

 

Se afișează ruta cea mai convenabilă dar și alternative, le găsiți în partea stângă:

Transport_Public_Google_Timisoara

Voi l-ați încercat? Mie mi-a făcut ziua mai frumoasă!

 

Sursă fotografie: photo1

One thought on “Google Transit pentru 7 orașe din România

Leave a Reply

