Facebook and Twitter addicted

Dacă companiile încă se mai întreabă de ce ar trebui sa investească în social media marketing, un recent studiu lansat de Experian Simmons le-a demonstrat cu exactitate motivele.

Ce a demonstrat acest studiu?

Ei bine el spune că nici mai mult nici mai puțin de 91% dintre adulții din SUA folosesc social media într-o lună normală. Vorbim aici despre un public imens la care imformația poate ajunge cu ușurință…Cine nu ar vrea sa exploateze asta??

Și dacă încă nu sunt convinși, mai aflăm că 98% dintre tinerii cuprinși între 18-24 de ani sunt activi cel puțin o dată pe lună pe Facebook sau Twitter. Pare incredibil, dar e adevărat.

Am ajuns să trăim într-o lume în care tinerii sunt mai ancorați în mediile sociale virtuale decât în cele reale. Este într-adevăr o slăbiciune majoră a generației 89+ , dar dacă este una atât de evidentă încât nimeni nu mai încearcă să o ascundă, de ce nu s-ar profita de ea?

Este adevărat că oamenii folosesc social media pentru a păstra legătura cu prietenii, sau persoanele apropiate, nu pentru a analiza noile branduri apărute pe piață, dar oricum sunt un pubilc pe care îl atingi mult mai ușor prin astfel de canale decât folosind canalele clasice.

Advertisements

One thought on “Facebook and Twitter addicted

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s