Thunderclap sau flash mob-ul online

În era tehnologiei, se pare că avem tendința să aducem toate elementele reale online. Să fim mai aproape de oameni, dar virtual. Să ne plimbăm în jurul lumii…tot virtual. Ne facem prieteni, împărtășim experiențe, decoperim și învățăm…totul online. Experiențe de tot felul și-au găsit echivalentul în lumea digitală.

Flash mob-ul a fost o revelație și a adus mulți adepți în lumea marketing-ului. Campanii întregi și strategii binde definite s-au învțrtit în jurul acestei idei. Așa că era normal să apară și varianta online. O platformă compexă care să mobilizeze mai mulți oameni concomitent pentru a transmite un mesaj. Ei bine, asta este ideea de baza Thunderclap.

2014-01-13_1628

Fiecare participant își adaugă contul de social media pe care îl va folosi în sprijinul campaniei. Astfel, platforma va trimite un mesaj în masă pe toate conturile care sprijină acea cauză. Există un obiectiv pe care îl poți seta iar în funcție de cât sprijin primești îți va arăta în timp real procentul atins.

Iar pentru a organiza un thunderclap, e necesar să:

  • te autentifici cu un cont social media

Thunderclap login

  • completezi formularul de înscriere care cuprinde: titlul, mesajul campaniei, o poză reprezentativă, povestea din spate, obiectivele și deadline-ul.

  • apăsăm submit și avem evenimentul stabilit

Thunderclap submission

Unul dintre cele mai recente cazuri în care s-a folosit Thunderclap este campania celor de la Stop Darmkanker (Stop Colon Cancer), Belgia. Ei au făcut trei pași decizivi în campania lor: au trimis 10 scrisori lui Brad Pitt, au lansat website-ul dearbradpitt.com și au organizat un Thunderclap. Cel de-al treilea pas le-a garantat succesul. Au avut un reach de 1,251,851 de persoane, depășind obiectivele și ajungând la 314%.

Colon cancer campaign

Voi l-ați utiliza într-o campanie online?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s