Yoga class

Yoga… for the first time

E minunat să fii înconjurat de oamneni pasionați, de oameni frumoși în adevăratul sens al cuvântului. Prin ei, prin oamenii din jurul nostru, fiecare ne dezvoltăm, creștem și învățăm să privim viața mai tolerant, cu sufletul deschis. De aceea experiențele noastre diferă atât de mult, pentru că dincolo de faptul că suntem noi înșine diferiți, avem influențe diferite.

Mereu am fost de părere că viața va fi mai bună și mai captivantă dacă ai lângă tine oamenii potriviți. Și aici nu mă refer doar la prieteni și la familie, mă refer la toți oamenii pe care îi lăsăm să pătrundă în viața noastră și decidem să învățăm câte ceva de la ei. Și aici conteză să ai oamenii potriviți lângă tine pentru a putea asimila lucruri pozitive.

Poate nu sunt cea mai prietenoasă persoană, dar mereu mi-au plăcut oamenii și am încercat să îmi umplu viața cu momente unice lângă persoane deosebite. Și astăzi mi se umple sufletul de fericire când mă uit în jurul meu și văd ce oameni frumoși am lângă mine și fiecare dintre ei poate să-mi arate ceva care să ma facă un om mai bun.

Mulțumită lor am început să citesc genuri noi de cărți, să văd locuri la care doar visam, să ascult muzică nouă, să mă bucur de pasiunile lor. Iar astăzi, tot printr-o astfel de conjunctură am ajuns să practic yoga pentru prima dată.

Într-o zi înorată, pe o pajiște verde, cu oameni dragi, am încercat să înțelegem puțin din această taină. Și asta doar pentru că aeam lângă noi persoană potrivită care a fost dispusă să împărtășească puțin din pasiunea ei. Mulțumim, Iulia! Lucrurile noi sunt și mai captivante dacă se citește pasiunea și determinarea n ochii celui care te învață.

Yoga class

A fost bine, a fost relaxant, ne-a făcut să zâmbim și să ne simțim mai bine cu noi înșine. Aștept cu nerăbdare să învăț și alte lucruri noi și să descopăr câte puțin din pasiunile oamenilor care mă înconjoară.

Voi ce amintiri deosebite sau skill-uri noi aveți mulțumită oamenilor din jurul vostru?

Leave a comment